30.01.2012

work_in_progress / 7 Dots Studio

W swojej pracy “Work in progress” po raz kolejny zdecydowałam się na połączenie Elise Rebel z Dreamer. Wyszło słodko i dziewczęco -taką mam bynajmniej nadzieję . Z racji tego, że moja córka Olivia przejawia ostatnio ogromną miłość do różu w każdej postaci [i wygląda na to, że również róż kocha ją], dodałam tu i ówdzie różowe akcenty, w postaci farby oraz skrawków papieru, co dodatkowo fajnie zgrało się z kolorami ze zdjęcia, ale też dodało całości bardziej dziewczęcego klimatu. Zdjęcie przedstawia moją Oli podczas naszego przedświątecznego piernikowania.

In my work Work in progress once again I decided mix together both collection – Elise Rebel and Dreamer. I hope the final result is sweet and girly Recently my daughter – Olivia loves color pink in each form [and pink loves her !] so I decided add some pink accents here and there – I used paint, some scraps of paper – this effect work very well with the colors from used photo and additionally add to whole work more girly character.
The photo was made during our baking some Christmas cookies.

work_in_progress



Użyte materiały / Used materials 7 Dots Studio :

Dreamer – Night`s Fever
Elise Rebel Naklejki [stickers] 12×12
Elise Rebel Overemotional
Elise Rebel Elementy [elements]12×12

6 komentarzy: