31.07.2014

#selfie /Art Workshop

Witajcie! Uwielbiam robic zdjecia razem z moimi dzieciakami [co czasami naprawde jest nie lada sztuka ...- odmowa wspolpracy, dziwne miny, czasami nawet ucieczka, pewnie sami wiecie jak to jest ;) ]. Dzis  chcialabym pokazac Wam layout ze zdjeciami wlasnie z takiej naszej malej wspolnej sesji :) Na zdjeciach ja z moja mlodsza cora - Hania.
W mojej pracy wykorzystalam  materialy dostepne w Art Workshop. Uzylam tutaj dwa przepiekne papiery od American Crafts z kolekcji Daydreamer. Dodatkowo do dekoracji karty do journalingu, naklejki oraz drewniane elementy - wszystko od Studio Calico.  Znajdziecie tutaj tez naklejki i czarno-biale literki od Pink Paislee.
Przygotowalam rowniez  specjalnie dla Was,   krotkie krok po kroku - kolejne etapy powstawania mojego scrapa - kurs mozecie znalezc na fejsbookowej stronie Art Workshop - zapraszam !

#selfie


Materialy:

 





xoxo
Magda

28.07.2014

Challenged by Linda

Witajcie! Jakis czas temu Linda zaprosila mnie do udzialu w pewnej zabawie [i tu Lindzie dziekuje ogromnie! czuje sie mega zaszczycona!].  Post Lindy znajdziecie  >tutaj - zapraszam! Ponizej zas mozecie przeczytac moje odpowiedzi na kilka pytan + przedstawie Wam 3 mega kreatywne osobki, ktore niesamowicie mnie inspiruja i daja niezlego kopa do tworzenia!  Pamietajcie, zeby zajrzec do nich i za tydzien, bowiem wtedy to one odpowiedza na te same pytania. Gotowi? :)
Hello! Some time ago sweet Linda invited me to a blog hop sort of thing [thank you Linda! I am honored!]. Linda`s own post can be found > here.   The key is to answer a few questions and then challenge some of the creative people I know. I've choosen 3 ladies I really admire and get lots of inspiration from [remember to visit them in the next Monday - they will answer the same questions!]. Are you ready? :)



1) What am I working on? / Nad czym pracuje?
Wczoraj rano  skonczylam przygotowywac layout + maly kurs dla .... [na razie o tym cicho ahah;)]. Zawsze staram sie dzialac z pewnym wyprzedzeniem [co oczywiscie kompletnie mi nie wychodzi! bo zawsze cos,albo akurat wena na cos innego...], wiec najblizszy tydzien uplynie mi na przygotowywaniu prac wedlug mojego dt-owskiego sierpniowego grafika :) Oprocz tego - ciagle nadrabiam Project Life . Travel journal [Suwalki 2013] tez kusi z polki i robi sie powoli.Tak ze rece mam pelne roboty! [i paluchy wiecznie brudne od farby! ;p].

Yesterday morning  I finished layout and small tutorial for ..... [shhhh ;)]. I always try work ahead so in  the next week I will work according my August DT schedules. Additionally - I am still trying catch up my Project Life. My travel journal from my trip to Poland is also `in progress` .... so a couple upcoming days will be very busy for me !

IMG_20140720_103234  IMG_20140715_112926


2) How does my work differ from others of its genre? / W jaki sposób moja praca różni się od innych z tego gatunku?
A rozni sie?  Nie wiem. Powaznie.
Bardzo mozliwe ze zasadnicza roznica polega tylko na tym,ze moje prace sa moje. I tyle. W kazdej pracy mozecie znalezc mnie : moje emocje, wspomnienia, nastroje,  moje aktualne szajby i upodobania.
I do not know. Seriously.
I think my work mostly differs.. because it's mine. In my every work you can find my emotions, my memories, my moods, my current likes and craziness.

me&you&fun   Project life ::week 39

3) Why do I create what I do? / Dlaczego tworze?
Bo musze [ale nie dlatego,ze grafik itp,]. Bo chce jak najwiecej zatrzymac `na potem` [stad te wszystkie albumy i Project Life]. Bo to taki moj sposob na wyrazanie emocji, porzadkowanie ich [stad art journal].  Bo to moj sposob na zycie.
Because I have to [and I don`t  mean here the DT schedules etc]. Because I want keep all my memories for later  [minialbums, Project Life]. Because this is my way to express my emotions [art journal]. Because this is my way to life.

IMG_20140701_111101  IMG_20140712_094210

4) How does your writing/creating process work? /Jak przebiega moj proces tworzenia?
Oj a to akurat jest temat rzeka i wszystko zalezy  1) od tego nad czym akurat pracuje, 2) od dnia, nastroju, poziomu weny i wielu innych czynnikow.
Staram sie nie planowac. Po prostu - biore kubek kawy,siadam i robie - reszta wyjdzie w praniu, na koniec  ;) I lubie te spontanicznosc, bo nigdy sama do konca nie wiem, co z tego wyjdzie, lubie to zaskoczenie na koniec: oo tu mi jednak fajnie wyszlo! ;)
It really depends on what I'm working on.. and when.
I try not to plan ahead. just take a cup of coffee, sit down and create - the rest will come out  at the end ;) Sometimes the final effect surprises even me! ;)


IMG_20140610_102115  IMG_20140620_103452


To ja dziekuje za uwage! Teraz przedstawie Wam trzy mega inspirujace i mega kreatywne osobki, ktore podziwiam i uwielbiam calym swym mumkowym serduchem.
Thank you for your attention! Now I will introduce you three very inspiring and very creative ladies I admire and adore whole-heartedly.

I’m Olya, a watercolor sketch artist by day and a scrapbooker by night. I have a weakness for pretty paper, notebooks and anything stationery. Beside sketching my beautiful city, I try to do something creative every day, whether it's Project Life, art journaling, writing snailmail or working on mini books. When I create I simply feel happy and joyous, which makes me want to create even more.

 KASIA TOMASZEWSKA
My name is Kasia, I'm 27, and although I come from Poland for last 3 years I've been living in colourful and magical Istanbul in Turkey. I love living creative life, setting up our home, snapping photos, eating good food, travelling and enjoying the ''little moments''. I collect all of those good memories and document them in my scrapbooking projects. Layouts are my favorite things to make but I also love mini albums, sometimes I do art journal pages or cards! I mix many styles in my projects (let's call it modern scrapbooking, shall we?:), play with medias, splash paints around, layer different elements and yes, I love little details! My day job is focused around fashion and when I'm not in the office you will find me either at my scrapbooking desk or on the running path in the park! 

OLA MAMOK
My name is Ola Mamok, better known in scrapbooking world as Olennka. I am a mother, wife and an artist of all kinds. I love to create... maybe because apparently I have the most boring job in the world - i am an accountant.
I found out scrapbooking few years ago, and since that day i can't imagine life without scrapbooking. It's hard to call my style, i love clean and simple style ( but I always have to splash with paint or ink, so it's not so clean then), also try mixed media at my pages, sometimes i mix some styles. Most of all i have fun with creating. I like making Layouts and minialbums - these are my favorites. I also found lots of joy in ProjectLife. I'm looking for inspiration everywhere, especially in my everyday life.

26.07.2014

Suwalki 2013 [travel journal]

Suwalki 2013 [travel journal]


Dzieki Kits de Somni zabralam sie w koncu za zdjecia z mojego pobytu w rodzinnym miescie. Zdjecia w czelusciach komputera przelezakowaly prawie rok ... wstyd ... no ale lepiej pozno niz wcale, prawda? ;)
Moj travel journal to polaczenie albumu, journala i tzw pocket scrapbooking, czyli scrapowania w koszulkach. Takie 3 in 1. Uzylam tutaj taniego biurowego segregatora [bo jak sie nie ma, co sie lubi, to sie lubi, co sie ma ... czy jakos tak;p] kupionego wieki temu [juz nawet nie pamietam do czego]. Na Ebay dokupilam pasujace "koszulki".  W kazda taka koszulke wlozylam - pasujacy rozmiarem idealnie! -  bialy karton, "baze" do robienia kartek [rozmiar A6; segregator ma rozmiar ok 8"x9"].

Suwalki 2013 [travel journal]
Suwalki 2013 [travel journal]
Suwalki 2013 [travel journal]

Album ciagle "robi sie" - podczas pobytu w Polsce zrobilam ponad 300 zdjec, plus calkiem pokazna sterte  moim Instaxem. Album bardzo dla mnie wazny i bardzo osobisty, z mnostwem zdjec i masa journalingu . Dzis zapraszam Was do obejrzenia kilku pierwszych stron. Milego ogladania! :)

Suwalki 2013 [travel journal]
Suwalki 2013 [travel journal]
Suwalki 2013 [travel journal]
Suwalki 2013 [travel journal]
Suwalki 2013 [travel journal]



Mega kreatywnego weekendu Wam zycze! xoxo
Magda