14.11.2014

3 of us / Art Workshop

Witajcie! Dzis mam dla Was kilka prac przygotowanych dla Art Workshop. Pod kazda praca znajdziecie ikonki uzytych przeze mnie produktow wraz z linkami do sklepu. Uwaga! - sporo zdjec ! ;) Zapraszam do ogladania! :)

>>>

Project Life [15.09]


Project Life [15.09]

Project Life [15.09]



Uzyte  produkty:



>>>
Ponizszy double layout jest doskonale znany tym, ktorych mialam okazje i przyjemnosc spotkac podczas pazdziernikowego Scrap&Art3 w Barcelonie. Warsztaty scrapowe sponsorowal Art Workshop.

I was here

I was here
I was here




Materialy:




>>>

3 of us




W tej pracy uzylam:





Mega kreatywnego weekendu Wam zycze! xoxo
Magda


12.11.2014

Project Life update!

Nadrabianie zaleglosci w toku. Plan jest prosty: staram sie skupic na biezacym tygodniu, a wszelkie zaleglosci nadrabiac `w czasie wolnym` lub ewentualnie w ramach dt-owskich inspiracji. Poki co dziala ;) Jeszcze tylko [albo az! chociaz wole to `tylko` ;)] 12 tygodni i bede mogla pochwalic sie Wam, ze  poltora roku z Project Life za mna -  trzy kompletne segregatory pelne naprawde fajnych wspomnien [te 1.5 roku bylo niezwykle! fajnie bedzie do nich wrocic za xx lat]. Taaak. Ale poki co - chwale sie 3. ostatnimi tygodniami. Zapraszam do ogladania! :)

>>>

Untitled-1


DSCN1878

DSCN1883



>>>

Untitled-1


DSCN1957

DSCN1966



>>>

Untitled-1


DSCN1996

DSCN2010


A jak Wam idzie praca z Waszymi albumami? Macie zaleglosci tak jak ja czy tez udaje sie Wam byc na biezaco?

xoxo
Magda

11.11.2014

#onmydesk /Lemon Owl

W ramach nadrabiania zaleglosci blogowych - dzis mam dla Was kilka inspiracji przygotowanych specjalnie dla Lemon Owl [ znow wrzucam hurtem, ale obiecuje poprawe juz od przyszlego miesiaca! ].

Po wiecej zapraszam na blog  - znajdziecie tam wiecej inspiracji, wiecej zdjec, listy materialow - i co miesiac nowe wyzwanie w ramach serii Theme Day.


>>>

Podczas swojego ostatniego `bycia` w slonecznej Barcelonie zrobilam okolo 400 zdjec. Oprocz podroznego journala powstana wiec tez albumy i scrapy A4 [planow i pomyslow jest mnostwo, ale wiecie jak to jest - niestety doba ma tylko 24 godziny :( ]. Ponizszy layout jest pierwszym z zaplanowanej serii ---

#hello BCN



>>>

#onmydesk


>>>

let`s go
pazdziernikowe wyzwanie w ramach Theme Day 


Trzymajcie sie cieplo ! xoxo
Magda