19.11.2010

misz-maszowo

hej hej
Jak co piatek - troche sie nazbieralo to i owo do pokazania ;) Dwa scrapy i cosiek filcowy ;)
Scrap pierwszy jest do 33. palety kolorystycznej z The Color Room - to juz przedostatni scrap, jaki robie goscinnie dla TCR. Kolory zdecydowanie mi nie podeszly, wiec jaki scrap jest, kazdy widzi ;P Na fotce moje ulubione trampiszcze [te akurat przylecialy razem ze mna z PL -i juz sobie obiecalam, ze na wiosne szukam jezeli juz nie takich samych, to chociaz podobnych ;P ] .



Scrap drugi na wyzwanie Madziozy dla SP, w ktorym wyrazamy siebie w trzech kolorach - w czarnym, czerwonym i w bialym - goraco zachecam Was do zmierzenia sie z tym wyzwaniem - a tutaj mozecie podejrzec reszte prac DT.

I still remember ...


Pozwolcie, ze scrap pozostawie bez komentarza z mojej strony.

Teraz o bardziej przyjemnych rzeczach:)
Dziewczyny z Tworczego pokoju pewnie juz o tym u siebie na blogach pisaly - ja jeszcze nie mialam takiej okazji, wiec ... wiec teraz - baaardzo serdecznie zapraszam Was do wziecia udzialu w swiatecznym konkursie - wystarczy wykonac upominek swiateczny [wyjatkiem sa kartki] zgodnie  z tematem konkursu-  Opowiesc wigilijna, zostawic u nas link do swojej pracy a potem czekac (nie)spokojnie na roztrzygniecie konkursu - nagrodami sa ... niespodzianki ;P Szczegoly konkursu tutaj. Od kilku dni na blogu pojawiaja sie swiateczne inspiracje DT. Piatek to moj dzien, a moja inspiracja ponizej - chyba dobrze znane Wam filcowe scrapucho - tym razem edycja zimowo-swiateczna :




Na dzis to tyle ;) Ide sobie zrobic herbate (!!) - szalona zakupilam dzis spooory zapas tylko dlatego, ze gratisowo dawali cudna maupe do kompletu buahahha trza to teraz wypic ;P - iii wracam do produkcji kartek swiatecznych ;) - taka mala produkcja, tylko 20 sztuk hehe ;P

Sciskam baaardzo mocno :*

M.

9 komentarzy:

  1. scrapy mi sie podobaja,jak zawsze,choc dzis ten drugi nostalgiczny taki bardziej mi przypadl do gustu:)a scrapucho piekne jest!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super rzeczy! bardzo mi się podoba misz masz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie przy drugim można przystanąć i patrzeć, ma w sobie zadumę pewną...a tak poza tym jest fantastycznie skomponowany! xD
    Pierwszy się też mi bardzo podoba, nie wiem co Ci w nim nie leży. Jest fantastyczny :) potarganie bombastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten trzykolorowy mnie bardzo kusi, żeby też wziąć udział w wyzwaniu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ha mam takie same podkolanówki w paski :) świetny scrap o Twoich nogach!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mumaaaa.....Sory...Samo wyszło....I tu w 100% moge powiedzieć że nie chciałam:P Tzn...miał być taki układ papierów, ale wczesniej, a reszta, to moje wredne ID! Mam nadzieję, że nie pogryziesz... ;)
    http://www.flickr.com/photos/terceps/5205270086/

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje dziewczyny bardzo ! :*

    Terceps nooo nie wiem hahaha jasne, ze nie ;P fajnie wyszlo :*

    OdpowiedzUsuń