14.12.2010

Ostatnie ...

... kartki w tym roku - to zdecydowanie hehe Wszystkie krzywulce sa juz wypisane, spakowane, czesc juz pofrunela, reszta jutro :) Ale wiecie co? Lapie sie na tym, ze lubie te swoja mala tradycje z kartkami i mimo, ze w pewnym momencie psiocze na nie i zarzekam sie, ze w nastepnym roku robic nie bede i nie bede wysylac, to i tak wiem, ze robic bede i wysylac tez ;)

Christmas cards


W tym roku mam faze na czerwien - to chyba widac haha i nawet se obrus swiateczny zafundowalam w tym kolorze ... Wszystko przez Love & Merry - to glownie te papiery kroluja na moich tegorocznych kartkach. Jest tez kilka z At noon ....







Melduje tez, ze moj album grudniowy jest juz w polowie zapelniony o.O I juz jutro bede mogla pokazac Wam pierwszy tydz [ reszta niestety wciaz czeka na foty, ale wpisy juz sa !] :D


Iiii dziekuje serdecznie za wszystkie Wasze przemile i mega cieple komentarze !

Sciskam mocno :*

M. [coraz bardziej nastrojona swiatecznie ;)]

7 komentarzy:

  1. o jakie te z reniferami sa super:)oh na grudniowy sie nie moge doczekac,moj nie wiem czy sie zdazy zrobic :(

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dziwi mnie,żeś nastrojona ,bo bardzo nastrojowo u ciebie :]słitaśne te kartki.jeszcze nie mam love &merry,ale aż się ślinię

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne karteczki :) uwielbiam te papiery

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale te kartki są super, takie nabałaganione. O jak ja to uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Klimatyczne! Świetna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Asica dzieki :* oj zdazy, zdazy - zobaczysz, ze jak juz go zaczniesz uzupelniac, to nie bedziesz mogla przestan i uzupelnisz caly :D

    Sija dzieki ! :*

    Anita dzieki ! :*

    fasoolka ja tez, ja tez !! :D dzieki :*

    Czekoczyna ciesze sie, ze Ci sie podobaja :**

    Kolorowy ptaku dziekuje ! :*

    OdpowiedzUsuń