31.05.2011

mala sesja

Uwielbiam uwieczniac na zdjeciach rozne i rozniaste olivkowe miny i pozy. Raz, ze ich repertuar i okolicznosci sa za kazdym razem baaardzo rozne, dwa -  zawsze mozna z nich jakis fajny album zrobic, nie? :) Jako ze juz mi sie troche uzbieralo takich kupek zdjec, przeznaczonych tylko na albumy , to postanowilam w koncu zaczac cos z tymi kupkami robic hahah Zrobilam wiec album :) Pierwszy w tym roku omg o.O Mala rozgrzewka przed kolejnymi dwoma - ale o tym kiedy indziej ;)
Album na bazie papierowych torebek, sklejony papierowa tasma, co by sie to jakos razem trzymalo [marzenie o  wlasnej bindownicy wciaz pozostaje w sferze marzen, mam nadzieje, ze moj K to czyta hahha]. Mimo ze zdjec tylko [albo az] 5, to i tak spedzilam nad nim kilka dobrych dni, ciagle cos dodajac, poprawiajac .... Rozmiarowo ok 17x17cm. To chyba tyle tytulem wstepu - teraz - uwaga - bedzie troche zdjec ;)))

little session - cover


little session [01]


little session [02]


little session [03]


little session [04]


little session [05]


little session [06]


little session [07]


little session [08]


little session [09]


little session [10]


little session - back



Z efektu jestem zadowolona, Oli tez sie spodobal :))
Uzyte przeze mnie papiery to glownie Look@Me z ILSu oraz skrawki papierow rozniastych.

Tym, co wytrwali do konca tego postu - gratuluje :)
To ja dziekuje za uwage :**

11 komentarzy:

  1. Альбомчик супер!

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo widze ze jestes kolejnym albumowym 'miszczem'! album boski! jak ja bym chciala takie dziela tworzyc z papierow!! nie moge przestac podziwiac!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten albumik, a minki rzeczywiście boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. odlot! aż mnie chyba wreszcie tycło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie :) normalnie czaddd :)bomb atomowa! słów brak!!

    OdpowiedzUsuń
  6. eh Ty jak juz album pierdykniesz:)
    czad:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny, podoba mi się bardzo, bardzo !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Incredible! I love evething in your mini album!!! Up to the slightest details!!!

    OdpowiedzUsuń