06.05.2011

piatek

I jak co piatek - mam Wam do pokazania to i owo :) I jak co piatek - na portalu Polki Scrapuja rusza nowe scrapowe wyzwanie. Tym razem upychamy na swoich scrapach kropki, paski i kratke - w dowolnej kombinacji, ilosci oraz postaci. Tutaj znajdziecie szczegoly nowego wyzwania plus prace DT - zapraszam !
I moje scrapiszcze na kratkowym papierze z kolekcji ZeszytyII of kors z ILS.

TheHappyTime




Wczoraj tez zakonczylysmy 35. masochistyczna edycje naszych liftow - Ania-Maria wybrala do liftu  te teczowa prace Piglet. U mnie teczy nie ma haha sa za to choragiewki, mala dziewczynka i kot hehe ~~

The Little Girl & her Cat



___________________________________
Iiiii pewnie juz wiecie, ale nie moge o tym nie napisac hahah W I lowe SCRAP pojawila sie wlasnie nowa cudnie mietowa kolekcja papierow ~~ MINT - klik do sklepu :) Nie wiem jak Wy, ale ja juz z niecierpliwoscia zacieram lapki hahha


_________________________________
Na dzis to tyle :)) Widzimy sie jutro ;)

Fajnego piatku !
:**

4 komentarze:

  1. bardzo ładny! :) podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zachlapane scrapy!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje dziewczyny ogromnie !! :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Comme c'est beau tous ces cercles!!!

    I adore your second page; your background paper is gorgeous!

    and the new collection "ILS" is so refreshing!!!

    OdpowiedzUsuń