21.08.2011

deszczowy ...

.... album na bazie notatnika [bez obaw - wyrwane kartki na pewno zostana w jakis sposob wtornie wykorzystane ;) ]. Wymiarowo 10x21cm. Zdjecia z pewnej olivkowo-deszczowej mini sesji :) Duuuzo farby, troche chlapan i ciut balaganu ;)))

rainy minialbum - cover


rainy minialbum [01]


rainy minialbum [02]


rainy minialbum [03]


rainy minialbum [04]


rainy minialbum [05]


rainy minialbum [06]


rainy minialbum [cover]


Lubie go :)
W celu obejrzenia sobie wiekszych zdjec - zapraszam na mojego fircyka >>KLIK<<.


Sciskam :**

24 komentarze:

  1. Uroczy ten Twoj balaganik i urocze sa JEJ usmiechy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny albumik a Oliwka jeszcze bardziej cudna.

    OdpowiedzUsuń
  3. I like this album! Photo Olivia - super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Olivia rzeczywiście wygląda na zadowoloną :) Fajny album :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mummko - cudo, uwielbiam to, ten labum jest takk uroczy, że aż chciałabym go zmacać sama! śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  6. ;o
    Im in love!

    nie no serio jest niesamowity!!!!;o

    OdpowiedzUsuń
  7. inspiracjo ty moja!!!
    To jest genialne! każdy milimetr mnie strasznie inspiruje!

    OdpowiedzUsuń
  8. album jest wspaniały, zapatrzyłam się........patrzę i patrzę i nie mogę się na patrzeć:))
    cuuuudny!!!!!!!! jestem zachwycona!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny jest! pełen optymizmu radości takiej dziecięcej super mumka ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz cudna modelkę :) Świetny, mega radosny album, podobają mi się bazgroły i chlapania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ju noł,że ja go kocham:***śliczny i Oli sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. mega potężna dawka inspiracji, a mała sama słodycz!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuje Wam BARDZO !! jak zawsze - ciesze sie, ze sie Wam spodobal :) sciskam mocno :**

    Puzzle --> thank you my dear ! hugs

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny, deszczowy i osobisty.

    OdpowiedzUsuń
  15. jest niesamowity!!!! słów brak, by zachwyt wyrazić!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyjątkowo urocza modelka!!! Albumik jest cudny, nie mogę się napodziwiać!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Też go lubię:-) Modelka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest niezwykle pogodny deszczowy album :) Dla mnie bomba! :)

    OdpowiedzUsuń