13.08.2011

odkurzam z lekka

Dluuuugo mnie tu nie bylo o.O  Ale spiesze doniesc, ze wracam z masa energii, z nowym spojrzeniem na pewne sprawy i z pokaznym zapasem weny, wiec  .... mam nadzieje, ze dziac sie bedzie duzo, ze pojawi sie tutaj duuzo fajnych prac i ze czasu mi starczy na wszystkie nowe pomysly i projekty [poki co - powtarzam sobie, ze byle do wrzesnia ;P].

Dobrze, dosc gadania ;) - chce Wam dzis pokazac scrapy, ktore zrobilam ostatnio [przez ostatnie dwa miesiace nie powstalo nic nowego, serio, raptem jeden album, ktory bede mogla pokazac Wam juz po weekendzie - taka mam nadzieje].

Jako pierwszy powstal scrap w ramach naszych liftow masochistycznych [tak, tak ! masochistki zakonczyly wlasnie slodkie wakacjowanie i biora sie znow do roboty! :))) ]. Edycja moja,  na tapecie jeden ze scrapow fantastycznej   melle séverine , a dokladnie to ten.  I moje scrapiszcze  - pierwsze po dluuugiej przerwie [ciezko bylo] --







Scrap powstal na bazie papieru z kolekcji Mint z I {lowe} SCRAP.

Kolejny scrap powstal specjalnie dla ILS, w ramach comiesiecznego wyzwania pt papier miesiaca. Szczegoly oraz reszta prac naszego DT tutaj - zapraszam serdecznie! Do zgarniecia jest  paka papierow z kolekcjami ILS o wartosci 30PLN --


happy girl

A ponizej efekt mojej zabawy z nowym zestawieniem kolorystycznym [braz+zolty], zaproponowanym dzis na blogu ILS - klik --

let`s make some laundry today



Na dzis to tyle :)
Trzymajcie sie cieplo :**

11 komentarzy:

  1. dobrze,że już jesteś:***
    scrapy mega jak zawsze:)oj ,ja za krótko się napatrzyłam jak Ty te cuda robisz:*

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, jak sie cieszce że wróciłaś! nie mogę doczekać się kolejnych prac, bo po pierwszych już widać, że zapowiada się świetna dawka tej roboty!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze Cię znowu widzieć:) Scrapy jak zwykle świetne i bardzo Twoje! Pozdrawiam:)
    cichy podglądacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piękne i cieszę się, że już jesteś z powrotem :** Bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie się cieszę, że znowu Jesteś!
    Uwielbiam do Ciebie zaglądać, a Twoje prace mają całe mnóstwo pozytywnej energii :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczyny dziekuje Wam ogromnie za tyle cieplych slow !! :***

    Puzzle --> many thanks !!

    OdpowiedzUsuń
  7. mumuś sieszę się, że jesteś i ponownie inspirujesz!!! genialne prace! ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Noomiy aj dzieki wielkie !:) :***

    OdpowiedzUsuń