31.10.2011

it`s childhood time

Dzis chcialabym Wam pokazac malym hurtem kilka moich ostatnich prac, jako ze znowu nazbieralo mi sie troche zaleglosci blogowych ... [a kolejne nowe prace juz czekaja na publikacje i pojawia sie tu  w najblizszych dniach ;) ].
No to zaczynamy :)
Na blogu I {lowe} SCRAP pojawila sie nowa cykliczna zabawa pod tytulem Zliftuj mnie ! , podcza ktorej liftujemy jedna z prac, nalezacej do kogos z naszego DT :) Na  pierwszy ogien poszla praca Ani Marii - jezeli jestescie ciekawi, jak wyglada oryginal liftowanej przez nas pracy i jak z tym wyzwaniem poradzila sobie reszta dziewczyn - to odsylam Was tutaj - zapraszam ! :) I moja proba liftu -- 

the sea
Kolejny scrap morski [chyba czas najwyzszy na jakis album konczacy serie hahahh], na bazie papieru z kolekcji Mint [ktory do takich klimatow wydaje mi sie idealny ! ].

Kolejna praca takze jest liftem - liftem tej fantastycznej pracy Olennki, ktora w kolejnej edycji naszych liftow MA wybrala Huma [powiem Wam po cichu, ze to bylo naprawde niezle wyzwanie dla mnie hahaha sporo czasu i sporo kombinowania jak t o ugryzc, ale mysle, ze warto bylo :)))].

it`s childhood time
W uzyciu po raz pierwszy u mnie nowe papiery ILS z kolekcji Rise&Shine - i co? Iiii totalnie zakochana jestem z tych papierach !!

Mam tez przyjemnosc uczestniczyc w pierwszej edycji albumow wedrujacych, ktore juz zaczely swoja wedrowke pomiedzy znajomymi scrapujaco-craftujacymi dziewczynami z Anglii i Irlandii. Za jakis czas na pewno pokaze tutaj komplet swoich wpisow do albumow dziewczyn [to moja pierwsza edycja wedrujacych i jestem niesamowicie podekscytowana !], poki co pokazuje okladke swojego malenstwa [ok 13x13 cm] na bazie bialych kopert --

Moje wlasne wpisy do tego albumu mozna znalezc gdzies w czelusciach Flickra ;)))) Nie jestem zbytnio zadowolona z tych wpisow, trudno, bywa i tak :)

Brawa dla tych, co wytrwali do konca tego postu :)) Dziekuje za wszystkie komentarze pod ostatnim postem i za odwiedziny tez ! Sciskam mocno ! :*

2 komentarze: