27.07.2012

Escape from daily routine

Kolejny wpis w moim SODAjournalu [robi się już z niego niezły grubas ! ;) ] przygotowany na nowe wyzwanie art-journalowe, które znajdziecie na blogu SODAlicious. Tym razem temat brzmi : odskocznia. > Tutaj tradycyjnie szczegóły wyzwania, cudne prace naszej Załogi [uwielbiam to, jak odmiennie każda z nas podchodzi do zadanego tematu ! ] zapraszam !
Another page in my SODAjournal prepared for the new art-journal challenge on the SODAlicious blog. This time the theme is : Escape from daily routine. > Here you find the details of challenge and great works made by our Team [I love that our works are so different and each of us realizes the themes in another way !]. Feel free to join us !
Moja odskocznia od dnia codziennego to - jakżeby inaczej ! - to moje scrapowanie, mój art journal i  w ogóle cały ten mój mały wiecznie zabałaganiony scrapkąt :) Aaa i jeszcze książki, masa książek, ale to już temat na kolejny wpis ;)
Scrapbooking, my art journal, my still messy little scrap corner - that`s all is my escape from daily routine. And books, lots of books also ! but it`s a theme for another page ;)

*
text > I have created for myself a small world - it`s my escape from daily routine. I am here when you sleep. / Stworzyłam dla siebie mały świat - to moja odskocznia od dnia codziennego. Tu jestem, gdy śpisz.
W swojej pracy użyłam między innymi :  papier one, two, three angle, stempel STRZAŁKI, taśma neonowa jasny róż, skrawek papieru funky pixels , papier 6x31 [paski] oraz aparaty wycięte z tego papieru > wszystko dostępne w sklepie  SODAlicious .
In my works I used : paper one, two, three angle, ARROWS stamps, neon tape [pale pink], piece of funky pixels paper, paper 6x31 [stripes] and cameras cut from this paper - all goodies available are in SODAlicious shop.

Widzieliście już najnowsze kolekcje ILS ? Poniżej mam dla Was małą ich zajawkę - całość do obejrzenia czeka na Was na blogu I {lowe} SCRAP - zapraszam bardzo ! I co ja mogę więcej rzec ? ISTNE szaleństwo !!! Już nie mogę doczekać się pracy  z nimi - ha, domyślam się, że Wy też ! ;) Piękne, prawda? Obie zaprojektowane przez wspaniały duet - Annę Marię Wolniak oraz Ewę `Nebri` Kujawską. Enjoy !
Did you see the newest paper collections from ILS ? I have for you some little sneak peaks below - whole collections you can see on the I {lowe} SCRAP blog - I invite you ! And what can I say more? It`s total madness !!! I can`t wait to start working with them - I suppose that you also ! ;) They`re beautiful, aren`t they? Both of this collections were designed by our wonderful duet - Anna Maria Wolniak and Ewa ` Nebri` Kujawska. Enjoy !




Ściskam Was mocno ! :*
Lots of hugs from me ! xx
mumkaa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz