13.09.2014

Life is good /Lemon Owl

Witajcie! Dzis mam dla Was layout przygotowany dla Lemon Owl - jest to moja pierwsza praca stworzona w ramach tego DT [i tu musze dodac, ze jestem mega szczesliwa i podekscytowana, mogac byc czescia tak utalentowanego teamu!].
Do stworzenia swojego pierwszego scrapa zdecydowalam sie uzyc nowej kolekcji Weekend Trip - piekne kolory i swietne wzory - praca w sumie "zrobila sie sama", ja dodalam tylko troche farby, troche wycinanek, troche tego i owego ... Kolorystycznie - moje ulubione polaczenie kolorystyczne w tej chwili [co oznacza, ze juz kilka prac w podobnym klimacie powstalo i pewnie jeszcze kilka powstanie ;)]. Na zdjeciu - moja mlodsza cora - Hania.
Tyle tytulem wstepu - zapraszam do ogladania! :)

DSCN1304x

DSCN1288

DSCN1287

DSCN1286



Uzyte przeze mnie produkty z Lemon Owl:

Weekend Trip - Little sprout
Weekend Trip - Mini cards
Weekend Trip - Happy thoughts
Weekend Trip - Die cuts #1, #2, #3


Trzymajcie sie cieplo ! xoxo
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz