10.12.2014

with love / Lemon Owl

Witajcie! Dzisiejszy dzien nalezy do Lemon Owl. Dzis pokaze Wam dwa layouty - co prawda wykonane juz jakis czas temu i na pewno widzieliscie juz je gdzies tam w sieci [moze na blogu firmowym, Instagramie lub Fb], ale .... ale tu jeszcze ich nie bylo, wiec pokazuje ;) Mam nadzieje, ze je polubicie rownie bardzo jak ja :)

>>>

Ponizszy scrap powstal w ramach THEME DAY - nowe wyzwanie polegalo na uzyciu w swojej pracy kopert lub/i kieszonek. Ja uzylam kieszonki - schowka, w ktorej ukrylam bilecik z kilkoma slowami do mojej cory [mam nadzieje, ze kiedys je przeczyta!].

with love



>>>

W ponizszym scrapie uzylam gratisow, ktore mozecie znalezc na blogu Lemon Owl - ja wykorzystalam ten, z ktorego za pomoca maszynki cameo wycielam maske/szablon oraz ten, ktory wycielam [tez za pomoca cameo] w bialym kartonie. Polecam, jezeli macie maszyne do wycinania [polecam zwlaszcza kwietny szablon - gdybyscie mieli jakies pytania - w czym i jak wycinac, zeby taki wyciety szablon starczyl na dluuuugo - piszcie na maila!].

say cheese!




Trzymajcie sie cieplo! Zajrzyjcie tez jutro, bo wedlug mojego grafika jutrzejszy dzien nalezy do .... [tu mrugam tajemniczo okiem ;) ]. Zapraszam! xoxo
Magda

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza