26.07.2014

Suwalki 2013 [travel journal]

Suwalki 2013 [travel journal]


Dzieki Kits de Somni zabralam sie w koncu za zdjecia z mojego pobytu w rodzinnym miescie. Zdjecia w czelusciach komputera przelezakowaly prawie rok ... wstyd ... no ale lepiej pozno niz wcale, prawda? ;)
Moj travel journal to polaczenie albumu, journala i tzw pocket scrapbooking, czyli scrapowania w koszulkach. Takie 3 in 1. Uzylam tutaj taniego biurowego segregatora [bo jak sie nie ma, co sie lubi, to sie lubi, co sie ma ... czy jakos tak;p] kupionego wieki temu [juz nawet nie pamietam do czego]. Na Ebay dokupilam pasujace "koszulki".  W kazda taka koszulke wlozylam - pasujacy rozmiarem idealnie! -  bialy karton, "baze" do robienia kartek [rozmiar A6; segregator ma rozmiar ok 8"x9"].

Suwalki 2013 [travel journal]
Suwalki 2013 [travel journal]
Suwalki 2013 [travel journal]

Album ciagle "robi sie" - podczas pobytu w Polsce zrobilam ponad 300 zdjec, plus calkiem pokazna sterte  moim Instaxem. Album bardzo dla mnie wazny i bardzo osobisty, z mnostwem zdjec i masa journalingu . Dzis zapraszam Was do obejrzenia kilku pierwszych stron. Milego ogladania! :)

Suwalki 2013 [travel journal]
Suwalki 2013 [travel journal]
Suwalki 2013 [travel journal]
Suwalki 2013 [travel journal]
Suwalki 2013 [travel journal]



Mega kreatywnego weekendu Wam zycze! xoxo
Magda

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza